2008. november 6., csütörtök

7th Heaven... akarom mondani things

Ez az első körkérdésem, hála a Mignonoknak! :) De azért próbálom visszafogni a lelkesedésemet, és nem oldalakat írni magamról, hanem tényleg csak 7 nagyon rövidke apróságot!

Mivel is kezdjem...

1. Képtelen vagyok nyugton maradni, mindig kell valami elfoglaltság. Pontosabban legalább három. Egyszerűen nem érzem jól magam, ha a nap nagy részében nem éppen 3 helyen kéne lennem egyszerre, vagy 3 dolgot csinálnom. Ez egyrészről nem jó, másrészről viszont ha túl vagyok egy-egy ilyen pörgős, általában több hónapig tartó időszakon, akkor nagyon nagy nyugalommal tudok 1 hetet semmit se csinálni. Persze a hét végére már kezdek kikészülni, hogy ugyanugyan, csináljunk már valamit, de az eleje nagyon megy. :) Nem, nem vagyok munkamániás, a 3 dologból van, hogy mindhárom valami barátnős/bulizós/főzős/romantikázós "feladat", de persze egymásra zsúfolva, legalábbis az előkészületek terén (nem, nem holnap készülök épp' órák között hazarohangálva legalább két féle majszolnivalót csinálni a délutáni kertipartyra, miközben amúgy dolgoznom kéne... :) ). De a hosszútávú terveimet is általában sikerül így bezsúfolni, most pl. nem volt elég két meló, egy vizsgaidőszak két szigorlattal, muszáj volt még bevállalni egy angol felsőfokút is. :)

2. Soha nem ettem még répatortát, egyszerűen annyira élénken él bennem a nyuszika abból a bizonyos viccből, hogy még mindig nem hiszem el, hogy létezik ilyen... :)

3. Bár az ismerőseim többsége már kinőtte, nekem nem sikerült: nagyon szeretek csocsózni, és van egy elvetemült, második kamaszkorát élő barátnőm, aki még kapható erre, így a heti egy "csajos külön estén" gyakran űzzük ezt a foglalatosságot, pár pohár fröccs társaságában.

4. Nagyon szeretnék kint élni valahol külföldön, és momentán rajta is vagyok, hogy a közeljövőben összejöjjön, de ugye nem iszunk előre...

5. Mindig szerettem volna megtanulni két ujjal fütyüli, de én úgy látszik genetikailag csak szánalmas nyálköpködésre vagyok ezügyben programozva. :)

6. Kizárólag jazzt hallgatok, már 14 éves korom óta. Nem, ezzel nem könnyítettem meg nagyon a gimnáziumi szocializációmat, mivel a slágerek bő fél év után jutottak el hozzám, de szerencsére nem is a tömegzene iránti imádatom miatt szerettek. :)

7. 22 éves vagyok.


Menjen tovább a kérdés Minimálnához és Piszkéhez, ha még nem jutott el hozzájuk!

2 megjegyzés:

miniMálna írta...

Zsuzsi, bocsii, h csak most, végre megvan az én hetes listám is :) egyébként jók az írásaid, olvasni foglak :)

Zsuzsi írta...

Örülök! Na gyorsan elolvasom miket árultál el! :)