2008. szeptember 7., vasárnap

Once upon a time...

Nu. Nálam ez az egész Chili&Vaniliával kezdődött, pontosabban azzal, amikor két éve felfedeztem, hogy a Mancsos cikkei alatt egy blog címe is szerepel. Az első pillanattól fogva függővé váltam, és innentől nem volt megállás, jöttek a többiek, és észrevettem magamon, hogy bármennyi dolgom is van, a napi olvasgatás, ötletgyűjtés soha nem marad el. Sokszor eljátszottam a gondolattal, amikor valamilyen új kajával sikerült jót alkotni, vagy láttam valami érdekeset a piacon, hogy én ezt hogy írnám le, milyen fotót tennék mellé, aztán pár napja belém csapott: miért ne? Biztos nem leszek olyan eredeti, mint Chili&Vanilia, nem fogok kultúrákat áthidalni, mint Fűszeres Eszter, de végre úgy izgulhatok a VKF témája miatt, hogy az engem is érint, és D. így talán nyavalygás nélkül fogja megkóstolni azt a kaját, amihez amúgy hozzá sem nyúlna, mert hát a következő poszthoz kell... :) A többit meg majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések: