2009. augusztus 2., vasárnap

FINOmÁNIA - Kecskesajt és barátai

Ééés igen! Csütörtökön újfent részt vehettem a FinoMánia főzőtanfolyamán, ami most a kecskesajt jegyében telt. A menü ezúttal a következő volt:


Meg kell, hogy mondjam, hogy ez az eddigi legfinomabb menüsor volt, amit végigettem, már főzés közben alig tudtam megállni, hogy a részben készen lévő ételeket magamba tömjem! :) A zöldalmás-mézes ruccola pestó valami isteni volt, pedig az elején kicsit ódzkodtam tőle, de a házi kecskesajttal egyszerűen tökéletes párost alkottak. (próbálok elég modoros lenni, remélem, sikerül :) ) A borsókrém leves külön meglepi volt, mivel már ettem olyat a la carte, így nagyon érdekes volt megtudni, hogyan készült, ez lesz valamelyik este D.-nek a meglepi! :) A kecskesajt amúgy is a kedvenceim közé tartozik, de ebben a menüben sok, új felhasználási módját tanultam meg a kétpofárazabálás mellett! :) Most vicc nélkül, a levesbetétnek készült kecskesajtos batyukat magában elettem volna bármeddig, és bár a zöldségtekercs feltekerése - és egyben tartása - nem volt a legegyszerűbb, a hozzá készült camembertes fokhagymás mártás annyira isteni volt, hogy ma az fog készülni egy vacsira, pedig nagyon más volt tervbe véve. Hozzáteszem még, hogy D. is élvezettel ette, pedig ő nagy camembert ellenes...

Egyszerűen nincs mit ragozni. Újabb fantasztikus élménnnyel és sok újdonsággal lettem gazdagabb, ugyanabban a barátságos, szeretetteljes, és kedves légkörben, ami elengedhetetlen része a Rosinanténak. És bár nekem a szívem fáj, hogy nem leszek itt, azért íme az őszi program, ami legalább ilyen jónak ígérkezik!



(Más beszámolók összegyűjtve itt.)


4 megjegyzés:

Riparia írta...

A zöldborsókrémleves receptjét megosztod velem? Imádom, imádom, és ugyan van pár recept a gyűjteményben és a fejemben, de ezt is feltétlenül szeretném kipróbálni!

Zsuzsi írta...

Rajta vagyok, csak épp' csődöt mondott a botmixerem, ami kéne hozzá, úgyhogy még kicsit várat magára! De amint szerzek, az elsők között lesz! :)

Zsuzsi írta...

Riparia, a recept fent van a FINOmÁNIA blogján: http://finomania.blogspot.com/2009/08/borsokremleves-kecskesajtos-batyuval.html
Jóétvgy! :)

Riparia írta...

Köszi! Beizzítom ma a botmixert:)