2009. július 21., kedd

Utazás - Gasztroszerzemények

Hát igen, azért az várható volt, hogy pár konyhai darab is becsúszik a táskámba, bár nagyságrendekkel több mindent szerettem volna hazahozni, dehát a kilók ugye... Az mondjuk elképesztő, hogy mennyire fillérekbe kerülnek a szebbnél szebb holmik: az öntöttvas edénykészlet nem hogy megfizethető, hanem kifejezetten olcsó... Az biztos, hogy komoly konyhát tudnék kint összerakni, de azért így is sikerült jópár szép darabbal gazdagodni. :)

Elsőként a legnagyobb attrakció: (dobpergés, visszafojtott lélegzet a nézőtéren)



Igen, átjött a táskában a határon, el sem hiszem! Még szerezni kell hozzá áramátalakítót, de már folyamatban van, és végre használhatom itthon is! Ez ugyanis kipróbált darab, kint már sütöttem vele, mivel családtól van jelképes összegért. El sem hiszem... Gyönyörű...

Ezek után a többi már nem is tűnik olyan nagy számnak, pedig azért szuperek:





Fa salátaszedő, már régóta vágytam egy ilyenre.











Kicsi fa evőeszközök, fotózáshoz, a kínai negyedből.


Szilikon "fakanál", színes, imádom! :)











Ez egy csoda, a narancssárga-mániámhoz illő narancssárga pengéjű kés!!!






És végül, de nem utolsó sorban egy santoku kés, ami hihetetlenül jól vág, már várom, hogy mikor
vágom el vele a kezem! :)

12 megjegyzés:

szepyke írta...

Nekem rózsaszín ilyen késem van és a szlikon lapátom kék.:DD

Vesta írta...

Használd őket egészséggel, nagyon klassz szerzemények,egy K.A.-ért én is odavagyok!

lúdanyó írta...

Én is szeretnék olyan családot aki jelképes összegért lemond a javamra a Kitchen Aid-jéről :) Már nézni is jó!

starfi írta...

végtelenül irigykedem a kitchenaid-re:))) használd egészdéggel!;)

Millie írta...

Isten hozott a Kitchen Aid Klubban! :-D
Mert kavarás és kavarás között van különbség...

Zsuzsi írta...

Szepyke, dejó,én itthon nem is láttam még ilyet! A kés meg különösen praktikus, ezt viszem majd Amszterdamba! :)

Vesta, köszönöm!

Lúdanyó, ez azért kint tényleg nem nagy összeg (főleg az itthoni árához képest), akár mi is vehettünk volna újat (és akkor narancssárga lenne...), csak hát azért azt elbukni nagyobb esélyünk lett volna, így is halálra izgultam magam a 10 órás repülőút alatt, hogy bent van-e még a csomagban. Egyébként az utolsó napokban ajánlották fel, addig álmodni sem mertem volna...

Starkoffer, köszi, az az igazság, hogy egy kicsit még én is irigykedem magamra, mert még nem hiszem el! :)

Hát igen, Millie, mondjuk nálam eddig nagyon lelassította a sütés folyamatát, mert csak álltam, és néztem... :)

szepyke írta...

Jah, hát az enyémek is Londonból érkeztek... :D

szepyke írta...

Jó, akkor most muszáj vagyok megkérdezni, hogy ez a gép mitől olyan "HUHA" dolog? Mitől tud többet, mint mondjuk az én Bosch robotom?

Zsuzsi írta...

Hú, ez egy nehéz kérdés... Ha nagyon őszintén akarnék válaszolni, akkor azt mondanám, hogy Nigellától kezdve Jamie-ig mindenki ezt használja, persze nem csak a "sztárséfek" közül, hanem a háttérben dolgozók is. Így hát a kedvenc szakácsaimnál mindig ezt láttam, és annyira, de annyira gyönyörű (főleg a narancssárga, de igazából bármelyik szín), hogy érthető módon beleszerettem. Arról nem is beszélve, hogy nem véletlenül használják és rajonganak érte annyian, nagyon nagyon jó minőségű, óriási teherbírással, és szinte bármilyen kiegészítő kapható hozzá a húsdarálótól kezdve a fagyigépen keresztül a tésztanyújtóig. De nem tudok mit csinálni, nálam ez tényleg első látásra szerelem volt... :)

Riparia írta...

Csak nehogy First Aid is kelljen a sok kés miatt a Kitchen Aid mellé:)

Max írta...

Szia!

Légyszi küldj egy mailt a címemre, küldenék valamit, köszike.

Zsuzsi írta...

Max, mail ment!

Riparia, kérlek legközelebb a lottó 5-östől félts minket, ugyanis pénteken látogatást tettünk egy rendelőintézetben, megrövidítve őket 4 öltésnyi cérnával, és némi tetanusz hatóanyaggal... Azt hittem, D. most egy ideig nem vág paradicsomot, de aztán csakazértis olyan finom lecsót csinált, hogy el voltam ájulva! :)