2009. április 25., szombat

Közérdekű V. - Desszertmester

A Moszka térnél láttam egy hirdetést egy új boltról, a Desszertmesterről. Volt ott egy honlapcím is, amit pár héten belül (amikor már kb. ötödször láttam a hirdetést, és végül akkor is eszembe jutott, amikor gép közelében voltam) meg is néztem. Egyből éreztem, hogy ez a bolt nekem, és drága random barátnőmnek való (akit lassan a nevén is nevezek majd, mivel ő lesz a társam a messzi Amszterdamban, így viszonylag sokat fogok írni róla), akit pár hét ígérgetés után el is vittem a "meglepi boltba". Bár a bolt nagyon pici, egyáltalán nem okozott csalódást: tele van minden hihetetlenül vicces, aranyos, ötletes dolgokkal, gondolatban már vagy 10 gyerekzsúrt megszerveztem az ott található eszközök segítségével, és hirtelen nagyon vágytam egy gyerkőcre - vagy legalábbis arra, hogy nagynéni legyek! :)

Nincsenek megjegyzések: