2008. október 6., hétfő

Füstölt só

Nem tudom, ki, hogy vele, de én imádom a füstölt sajtos kajákat! Legyen az szósz, mártás, vagy leves (erről talán majd részletesebben egy későbbi posztban), egyszerűen imádom. Az egész kaja hihetetlenül ízes lesz tőle. De azért vannak olyan ételek, amibe egyszerűen nem illik, vagy csak nincs otthon. Erre az eshetőségre kerestem én már évek óta valami igazán jó fűszert, de hiába. Aztán amikor az indiai vacsihoz vásároltam be, akkor találtam ezt:



És igen, ez az! Ezt kerestem (úgy látszik, ez most ilyen rátalálós időszak...), és hihetetlenül finom! Lehet kicsit többet használni belőle, mint a rendes sóból, de amúgy tökéletesen helyettesíti azt, csak még egy olyan többletet is ad, ami eddig elképzelhetetlen volt. Mindenkinek kötelező!


(És igen, az az indiai vacsi tudom, hogy régen volt, de pár hete amikor éjjel 4-kor hazaértem, és nekiálltam főzni (igen, főzni), akkor véletlenül (vajh, miért...) beleborult a zacsi a kajába... Megettük, de azóta rá se bírtam nézni, így késett a poszt... :) )

2 megjegyzés:

Renata Kalman írta...

szia! én is használom :)
http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2008/08/tojshelyettests.html

Zsuzsi írta...

Örülök, hogy nem csak én lettem a rabja! :)És annak is, hogy megtudtam, hogy mire jó még! Bár még nem kellett tojást pótolnom, de ez egy jó tipp!