2009. március 24., kedd

Közérdekű IV. - Amszterdam


Hát izé... szóval az a helyzet, hogy megpályáztam, és megkaptam egy fél éves egyetemi ösztöndíjat AMSZTERDAMBA!!! :) Úgyhogy úgy néz ki, hogy szeptemberben költözöm ki... Ez persze felvet egy csomó kérdést, nem utolsó sorban a bloggal kapcsolatban is: nem tudom, mennyire tudok majd főzni kint, vagy hogy a blog mennyire válhat egy kicsit utazós bloggá, és hogy egyáltalán mennyi időm lesz mire. De azt azért nem hiszem, hogy kibírnám akár csak egy hétig is, hogy ne főzzek, úgyhogy azért van még remény... Mindenesetre nagyon izgulok, meg be is vagyok parázva rendesen, de hát kellett nekem 14 évesen célul kitűznöm, hogy nekem ebben a városban élnem kell!!! Gondolom ezek a kérdések idővel majd tisztázódnak a fejemben, na meg akármit is találok ki most, biztos, hogy nem úgy lesz, hiszen fogalmam sincs róla, hogy hogy s mint lesz ez majd kint... Úgyhogy egyelőre marad a gyomorremegés, ami néha átcsap fergeteges jókedvbe, meg utcánhangoséneklésbe (na jó, ez amúgy is előszokott fordulni), na meg a rosszkedvbe, hogy nemakaromitthagyniD.-t...


A kép innen.

Nincsenek megjegyzések: