2009. március 29., vasárnap

Spenótos-zöldséges rétes


A piacon nem tudtam otthagyni a friss spenótot, főleg, mivel a múltkor olyan jól sikerült az a spenótos husi. Így vettem fél kilót, de rájöttem, hogy viszonylag hamar fel kellene használni, különben tönkremegy. A hűtőben pihent egy adag réteslap is, így egyértelmű volt, mi lesz a sorsa.

Hozzávalók:
  • 3 réteslap
  • 15 dkg friss spenót
  • fél konzerv kukorica
  • 1 póréhagyma zöld része
  • 3 nagy gerezd fokhagyma
  • 4 nagyobb db szárított paradicsom (nem olajos)
  • 0,5 dl tejszín
A zöldségeket csíkokra vágom, és összepárolom, majd felöntöm a tejszínnel. Egy kis tepsit kibélelek a réteslapokkal, és belekanalazom a sült zöldségeket, a serpenyő alján maradt tejszínes levet pedig megiszom. A tészta tetejét megszórhatjuk szezámmaggal, én is ezt etettem volna, ha nem felejtettem volna el! :) Sütőben 180 fokon 12-15 perc alatt készre sütöm.

Nincsenek megjegyzések: